Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Taking the long view.

Tytuł:
Taking the long view.
Autorzy:
Reed, David
Temat:
DIRECT marketing
POSTAL service
MAIL-order business
DIRECT mail advertising
POST office buildings
Źródło:
Precision Marketing. 6/27/2008, Vol. 20 Issue 16, p15-16. 2p.
Terminy geograficzne:
UNITED Kingdom
Periodyk
The article discusses issues related to direct mail activity and the impact of reduction in direct mail volumes on mailing houses in Great Britain. It highlights the importance of having a breadth of technology in creating segmented mailings. It examines the need for changes in the process of mailing houses to ensure the use of right data. It tackles the liberalisation of the postal services market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies