Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Beyond Critical Thinking.

Tytuł:
Beyond Critical Thinking.
Autorzy:
Roth, Michael S.
Temat:
HUMANITIES education
CRITICAL thinking
THOUGHT & thinking
REFLECTIVE learning
MEANING (Philosophy)
DECONSTRUCTION
NORMATIVITY (Ethics)
Źródło:
Chronicle of Higher Education. 1/8/2010, Vol. 56 Issue 17, pB4-B5. 2p.
Wiadomości
The author argues that although critical thinking is important to humanities education, it is not sufficient. He sees a tendency for humanities graduates to be good at criticizing an argument and finding its flaws, but not good at finding or creating meaning. He finds that students often lack courage to take a stand for or against an argument for fear it will be deconstructed or mocked. He recommends seeing humanities professors as explorers of the normative rather than critics of normativity.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies