Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Running Jogs the Academic Mind. (cover story)

Tytuł:
Running Jogs the Academic Mind. (cover story)
Autorzy:
Troop, Don
Temat:
JOGGING
RUNNER'S high
COLLEGE teachers
PROBLEM solving
CRITICAL thinking
KETTERLE, Wolfgang
RUNNERS (Sports)
Źródło:
Chronicle of Higher Education. 9/3/2010, Vol. 57 Issue 2, pA1-A19. 3p. 2 Color Photographs.
Wiadomości
The article discusses how physical activity can help people working in higher education to exercise critical thinking skills and come up with at least partial solutions to problems. Physicist Wolfgang Ketterle of the Massachusetts Institute of Technology (MIT) and criminology professor Beth M. Huebner of the University of Missouri at St. Louis both discuss what impact jogging has had on their thinking. William J. Pierce, who is the author of the book "Run Less, Run Faster," discusses how running has helped him to solve problems.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies