Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE TOUGHEST OF TIMES.

Tytuł:
THE TOUGHEST OF TIMES.
Temat:
PERIODICAL publishing
RECESSIONS
PUBLISHING
PERIODICAL editors
BROWN, Tina, 1952-
GRANGER, David
KELLY, Jim
NELSON, Martha
REMNICK, David, 1958-
Źródło:
Advertising Age. 10/22/2001, Vol. 72 Issue 43, ps12-s16. 3p. 6 Color Photographs.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Periodyk
The article presents a discussion among several editors concerning the functions and operations of periodical publishers in a recessionary economy in the United States. Views on the issue were presented by editors, Tina Brown, David Granger, Jim Kelly, Martha Nelson, David Remnick, and Mark Witaker. Other topics discussed include American journalism, advertising spending and newsstand circulation.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies