Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

U.S. Kids Don't Know U.S. History: The NAEP Study, Perspectives, and Presuppositions.

Tytuł :
U.S. Kids Don't Know U.S. History: The NAEP Study, Perspectives, and Presuppositions.
Autorzy :
Gaudelli, William
Pokaż więcej
Temat :
UNITED States history -- Study & teaching
SOCIAL sciences education
CURRICULUM
MULTICULTURALISM
Źródło :
Social Studies. Sep/Oct2002, Vol. 93 Issue 5, p197. 5p.
Czasopismo naukowe
Examines the responses to the National Assessment of Educational Progress-U.S. History Study from different perspectives in social studies. Failure of the study participants to demonstrate basic knowledge of U.S. history; Presuppositional inclinations of essentialism about curriculum; Presuppositional values where multiculturalism is based.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies