Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effects of Three Principal Styles on School Improvement.

Tytuł:
Effects of Three Principal Styles on School Improvement.
Autorzy:
Hall, Gene
Rutherford, William L.
Hord, Shirley M.
Huling, Leslie L.
Temat:
SCHOOL principals
SCHOOL administration
EDUCATIONAL change
Źródło:
Educational Leadership. Feb84, Vol. 41 Issue 5, p22. 8p.
Periodyk
Discusses the effects of three principal styles on school improvement. Studies conducted to explore and describe the way school principals work; Definitions of the three change facilitator style; Relationship between change facilitator style and implementation success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies