Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Ethics Without Indoctrination.

Tytuł :
Ethics Without Indoctrination.
Autorzy :
Paul, Richard W.
Pokaż więcej
Temat :
MORAL education
CRITICAL thinking
Źródło :
Educational Leadership. May88, Vol. 45 Issue 8, p10. 10p.
Periodyk
Observes that a reflective rather than a dogmatic approach to moral education requires critical thinking for teachers and students at the center of the curriculum. Need for ethically motivated persons to learn the art of moral self-examination; Importance of distancing from one's own moral values while teaching moral values; Points to be remembered while bringing ethics into the curriculum.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies