Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Many Professors Spell Career Success in Nontraditional Ways.

The article discusses college teachers' self-evaluation of career success, including factors such as contributing to knowledge in their field, the academic achievement of students, and the career development of former students. The attitudes of professors such as psychology teacher Brent W. Roberts, organizational leadership professor Linda I. DeLong, and welding instructor Jose M. Guerra are discussed, as well as mechanical engineering researcher Roger V. Gonzalez. Career development goals such as tenure and pay raises are also mentioned.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies