Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Push to Reform Remedial Education Raises Difficult Questions.

Tytuł:
Push to Reform Remedial Education Raises Difficult Questions.
Autorzy:
MANGAN, KATHERINE
Temat:
REMEDIAL teaching
HIGHER education of minorities
COMMUNITY colleges
UNIVERSITIES & colleges
Źródło:
Chronicle of Higher Education. 4/18/2014, Vol. 60 Issue 31, pA8-A8. 1/2p.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Wiadomości
The article examines how proposed reforms to U.S. community colleges that would accelerate or eliminate remedial-education requirements could impact low-income and minority students, many of whom are considered the least prepared for college.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies