Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Faking Cultural Literacy.

Tytuł:
Faking Cultural Literacy.
Autorzy:
GREENFELD, KARL TARO
Temat:
SOCIAL media & society
FACEBOOK (Web resource)
TWITTER (Web resource)
CULTURAL Literacy: What Every American Needs to Know (Book)
HIRSCH, E. D.
AMERICAN Press Institute
Źródło:
New York Times. 5/25/2014, Vol. 163 Issue 56512, Sunday Review p1-7. 3p.
Wiadomości
The author discusses the cultural impact of social media. Topics discussed include the use of social media, such as Facebook, Twitter, and Google, as people's new source of news, the book "Cultural Literacy: What Every American Needs to Know," by E. D. Hirsch Jr., and the survey conducted by the American Press Institute which revealed the increasing number of Americans who are being engaged in reading news headlines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies