Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stability or Change in Reading Achievement over Time: Developmental and Educational Implications.

Tytuł:
Stability or Change in Reading Achievement over Time: Developmental and Educational Implications.
Autorzy:
Belmont, Ira
Belmont, Lillian
Temat:
READING ability testing
ACADEMIC achievement
Źródło:
Journal of Learning Disabilities. Feb1978, Vol. 11 Issue 2, p31. 9p.
Czasopismo naukowe
Examines whether the long-term course of children's reading achievement is a consistent or a variable condition. Issues in predicting achievement level through the elementary school years; Identification of children at risk of failing; Views on the developmental course of children's learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies