Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CONCRETE TO ABSTRACT: GROWING PAST GENRE INTO DEWEY.

Tytuł:
CONCRETE TO ABSTRACT: GROWING PAST GENRE INTO DEWEY.
Autorzy:
Snipes, Phyllis Robinson
Temat:
*Nonfiction reading materials
Teaching methods
Early childhood education
American philosophers
Źródło:
Library Media Connection. Jan/Feb2015, Vol. 33 Issue 4, p26-29. 4p.
Terminy geograficzne:
United States
Ludzie:
Dewey, John, 1859-1952
Periodyk
The article discusses the teaching concept of starting from concrete to abstract thoughts in early childhood education setting, based on the theory of American philosopher and psychologist John Dewey. The theory suggests directing early grade students access to a book as they generally do not have the ability to see things in more than one class. It notes the organization of nonfiction books driven by good pedagogy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies