Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hiring and Training Work-Study Students: A Case Study.

Tytuł:
Hiring and Training Work-Study Students: A Case Study.
Autorzy:
Manley, Laura (AUTHOR)
Holley, RobertP. (AUTHOR)
Temat:
*Academic libraries
*Library orientation
Cooperative education
Vocational education
Apprenticeship programs
Occupational training
Źródło:
College & Undergraduate Libraries. Jan-Mar2014, Vol. 21 Issue 1, p76-89. 14p.
Czasopismo naukowe
This article describes the implementation of a comprehensive hiring and training program for library work-study students designed to reduce the time spent on individual training. After staff reductions, Marygrove College Library in Detroit, Michigan, turned to an underutilized resource—work-study students. Formerly, training these students took so much permanent staff time that the library questioned investing so much effort on a contingent work force. With the cuts, the library reconsidered the value of work-study employees and devised a hiring and training program to choose the best candidates for the position and to reduce the effort full-time staff spent training new workers. [ABSTRACT FROM AUTHOR]
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies