Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ

Wyszukujesz frazę ""Necrosis/chemically induced"" wg kryterium: Temat


Wyświetlanie 1-4 z 4
Tytuł :
Cordarone Extravasation Inducing Volkmann's-like Syndrome.
Autorzy :
Simoni P; Service of MSK imaging, University Hospital of Liege (CHU), Domain du Sart Tilman Bat. 45, 4000-B Liege, Belgium.
Scarciolla L; Departement of Radiology, University Campus Bio-medico, Via Alvaro del Portillo, 200, 00128 Rome, Italy.
Maréchal C; Service of MSK imaging, University Hospital of Liege (CHU), Domain du Sart Tilman Bat. 45, 4000-B Liege, Belgium.
Mustapha SB; Service of Anesthesiology, University Hospital of Liege (CHU), Domain du Sart Tilman Bat. 45, 4000-B Liege, Belgium.
Zobel BB; Departement of Radiology, University Campus Bio-medico, Via Alvaro del Portillo, 200, 00128 Rome, Italy.
Pokaż więcej
Źródło :
Cardiology research [Cardiol Res] 2011 Dec; Vol. 2 (6), pp. 307-309. Date of Electronic Publication: 2011 Nov 20.
Typ publikacji :
Case Reports
Raport
Tytuł :
Inefficacy of the cementation of femoral head collapse in glucocorticoid-induced osteonecrosis.
Index Terms :
Sciences biomédicales
Adult
Aged
Bone Cements
Cementation -- methods
Female
Femur Head Necrosis -- chemically induced -- pathology -- surgery
Glucocorticoids -- adverse effects
Humans
Male
Middle Aged
Osteoarthritis, Hip -- complications -- drug therapy -- surgery
Osteolysis -- chemically induced -- pathology -- surgery
Severity of Illness Index
Young Adult
info:eu-repo/semantics/article
info:ulb-repo/semantics/articlePeerReview
info:ulb-repo/semantics/openurl/article
URL :
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/124865">http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/124865
http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL">http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL
Zasób elektroniczny
Tytuł :
La néphropathie aux analgésiques
Index Terms :
Néphrologie - urologie
Pharmacologie
Pharmacothérapie
Analgesics -- adverse effects
Humans
Kidney Papillary Necrosis -- chemically induced
Nephritis, Interstitial -- chemically induced
info:eu-repo/semantics/article
info:ulb-repo/semantics/articlePeerReview
info:ulb-repo/semantics/openurl/article
URL :
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/15395">http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/15395
http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL">http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL
Zasób elektroniczny
    Wyświetlanie 1-4 z 4

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies