Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ

Wyszukujesz frazę ""Optic Nerve Diseases chemically induced"" wg kryterium: Temat


Wyświetlanie 1-1 z 1
Tytuł :
Toxicité des médicaments récents et moins récents sur le nerf optique. Le Viagra rend-il aveugle?
Index Terms :
Sciences bio-médicales et agricoles
Acetamides -- adverse effects
Amiodarone -- adverse effects
Blindness -- chemically induced
Ethambutol -- adverse effects
Humans
Immunosuppressive Agents -- adverse effects
Interferon-alpha -- adverse effects
Optic Nerve -- drug effects
Optic Nerve Diseases -- chemically induced
Oxazolidinones -- adverse effects
Phosphodiesterase Inhibitors -- adverse effects
Tamoxifen -- adverse effects
Tumor Necrosis Factor-alpha -- antagonists & inhibitors
info:eu-repo/semantics/article
info:ulb-repo/semantics/articlePeerReview
info:ulb-repo/semantics/openurl/article
URL :
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/156983">http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/156983
http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL">http://worldcat.org/search?q=on:EQY+http://difusion-oai.ulb.ac.be/oai/request+DCG_ENTIRE_REPOSITORY+CNTCOLL
Zasób elektroniczny
    Wyświetlanie 1-1 z 1

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies