Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ

Wyszukujesz frazę ""Santiago Sánchez-Mateos JL"" wg kryterium: Autor


Wyświetlanie 1-1 z 1
Tytuł :
Thrombocytopenia probably induced by acitretin.
Autorzy :
García-Arpa M; Servicio de Dermatología, Hospital General Universitario de Ciudad Real, Ciudad Real, España. Electronic address: .
López-Nieto M; Servicio de Dermatología, Hospital General Universitario de Ciudad Real, Ciudad Real, España.
Santiago Sánchez-Mateos JL; Servicio de Dermatología, Hospital General Universitario de Ciudad Real, Ciudad Real, España.
Sánchez-Caminero MP; Servicio de Dermatología, Hospital General Universitario de Ciudad Real, Ciudad Real, España.
Pokaż więcej
Źródło :
Actas dermo-sifiliograficas [Actas Dermosifiliogr] 2015 Oct; Vol. 106 (8), pp. 692-3. Date of Electronic Publication: 2015 Jun 10.
Typ publikacji :
Case Reports; Letter
MeSH Terms :
Acitretin/*adverse effects
Dermatologic Agents/*adverse effects
Thrombocytopenia/*chemically induced
Acitretin/therapeutic use ; Adrenal Cortex Hormones/therapeutic use ; Aged ; Dermatologic Agents/therapeutic use ; Drug Substitution ; Hand Dermatoses/drug therapy ; Humans ; Immunoglobulins, Intravenous/therapeutic use ; Immunosuppressive Agents/therapeutic use ; Male ; Methylprednisolone/therapeutic use ; Psoriasis/drug therapy ; Thrombocytopenia/drug therapy ; Thrombocytopenia/therapy
Raport
    Wyświetlanie 1-1 z 1

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies