Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ

Wyszukujesz frazę ""Santiago Sánchez-Mateos JL"" wg kryterium: Autor


Wyświetlanie 1-1 z 1
Tytuł :
[Skin rash after taking amoxicillin in patients with fever and odynophagia].
Autorzy :
Santiago Sánchez-Mateos JL; Servicio de Dermatología, Hospital Ramón y Cajal, Madrid.
García Millán C
Aboín González S
Pérez Carmona L
Harto Castaño A
Jaén Olasolo P
Pokaż więcej
Transliterated Title :
Erupción cutánea tras toma de amoxicilina en paciente con fiebre y odinofagia.
Źródło :
Revista clinica espanola [Rev Clin Esp] 2008 Oct; Vol. 208 (9), pp. 471-3.
Typ publikacji :
Case Reports; Journal Article
MeSH Terms :
Amoxicillin/*adverse effects
Anti-Bacterial Agents/*adverse effects
Exanthema/*chemically induced
Infectious Mononucleosis/*diagnosis
Tonsillitis/*drug therapy
Exanthema/complications ; Female ; Humans ; Infectious Mononucleosis/complications ; Pain/etiology ; Tonsillitis/complications ; Young Adult
Czasopismo naukowe
    Wyświetlanie 1-1 z 1

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies