Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy rachunkowości

Tytuł:
Podstawy rachunkowości
Współwytwórcy:
Nita, Bartłomiej Red.
Tematy:
Rachunkowość i controlling
Słowa kluczowe:
konto księgowe
rachunkowość
ekonomia
aktywa trwałe
operacje gospodarcze
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN, ISSN:
9788376954998
Opis fizyczny:
314 s.
Język:
polski
Dostawca treści:
IBUK Libra
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ze wstępu

„Podręcznik ma charakter wprowadzający do studiowania rachunkowości i zawiera treści dotyczące przede wszystkim fundamentalnych założeń rachunkowości, których rozumienie jest niezbędne do dalszego pogłębiania rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej. Książka składa się z jedenastu rozdziałów, które odnoszą się głównie do podstawowych problemów rachunkowości, a zwłaszcza do identyfikacji operacji gospodarczych i zasadniczych koncepcji wyceny oraz kluczowych aspektów sprawozdawczości finansowej. W opracowaniu przedstawiono w szczególności najważniejsze zagadnienia związane z ewidencją księgową rozrachunków, rzeczowych aktywów trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, zapasów, a także zasady rozliczania i ewidencji kosztów działalności”.

Z recenzji

„Uważam recenzowane opracowanie za w pełni zasługujące na publikację. Mam głębokie przekonanie, że będzie ono stanowiło dobrą pomoc w poznaniu podstawowych zagadnień rachunkowości, a tym samym inspirację do dalszego zgłębiania problematyki rachunkowości”.


dr hab. Małgorzata Rówińska, prof. UE
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach



„Podręcznik odznacza się logiczną konstrukcją. Podział treści nauczania i przyporządkowanie ich do jedenastu rozdziałów uważam za prawidłowe i sprzyjające realizacji efektów kształcenia. W podręczniku prezentowane są aktualne treści z zakresu rachunkowości. Informacje są rzeczowe, jasne, kompletne, a przy tym zrozumiałe dla studenta. Zadania zawarte w podręczniku „zmuszają” odbiorcę do uporządkowania zdobytej wiedzy i jednocześnie sprzyjają nabywaniu umiejętności istotnych z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy”.


dr hab. Piotr Szczypa, prof. US
Uniwersytet Szczeciński


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies